Գլխավոր էջ
Գլխավոր էջ
Հայերեն | Русский RSS RSS    Կայքի քարտեզը
Փնտրել : 

 Հրապարակումներ


30.01.2013

Խեղաթյուրում, որի անունն է «Գարեգին Նժդեհ». հայրենական մշակույթի պերճանքի և թշվառության դրսևորում

Արտյոմ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Հայրենական իսթեբլիշմենթում մշակույթի համար պատասխանատուները հայրենական մշակութային «գործիչների» կոլեկտիվ ջանքերով հասան ևս մեկ խայտառակության, այս անգամ՝ տիեզերական։ Արամ Խաչատրյանի «Սպարտակից» ու Ջուզեպե Վերդիի «Աիդայից» (որի համար Հասմիկ Պողոսյանն անգամ իտալացի ռեժիսոր էր վարձել) հետո հերթը հասավ կինոարվեստին, և Հրաչ Քեշիշյանի բեմադրությամբ էկրան բարձրացավ «Գարեգին Նժդեհ» կինոնկարը։ Գլխավորին անցնելուց առաջ արժե մի երկու խոսքով անդրադառնալ պրն Քեշիշյանի ֆիլմին։

Հատկանշական է, որ մինչև հիմա մամուլում ոչ մի մեկնաբանություն կամ գրախոսություն չի եղել։ Հավանաբար, բոլորն սպասում են պաշտոնական գնահատականին, իսկ այն առ այս պահը չկա։ Դե ինչ, խախտենք լռությունը և ֆիլմի մասին ասենք այն, ինչ հարկ է ասել նրա մասին։ Բանն այն է, որ Քեշիշյանի ֆիլմի դիտումը երեք զզվանք է առաջացնում հանդիսատեսի մեջ. առհասարակ կինոարվեստի դեմ, հայկական մշակույթի դեմ ու Գարեգին Նժդեհի անձի և մասամբ հայերի դեմ։ Առաջին զզվանքի հարցում իր դերն է խաղացել նաև ֆիլմի սցենարիստ Քրիստ Մանարյանը, որը մասնագիտացել է իբր կոմիկական կլիպների ու ամեն տեսակ այլ ախմախությունների՝ կասկածելի ուղղվածությամբ տափակ սցենարների գծով։ Այսպես, պրն Մանարյանին հաջողվել է այն, ինչին ի զորու չեն անգամ նրանք, որոնց ՎԳԻԿ-ի ու իրեն հարգող ցանկացած այլ ուսումնական հաստատության նույնիսկ շեմին մոտ չեն թողնում։ Օրինակ, Մանարյանի սցենարում ոչ մի տեսարան մյուսի հետ կապված չէ, դրանց միջև ոչ ներքին կապ կա, ոչ էլ տրամաբանական։ Երկխոսություններն անիմաստ են ու անտաղանդ, ծիծաղելի ու անհարկի։ Օրինակ, ֆիլմի վերջում Նժդեհին ԿԳԲ բանտախցից դուրս են բերում զբոսանքի Երևանում։ Սա պատմական փաստ է։ Եվ որքա՜ն, մեղմ ասած, օժտված պետք է լինել՝ անգամ այս տեսարանի համար մի երկու մեղսունակ երկխոսություն գրել չկարողանալու համար։ Օրինակ. ԿԳԲ սպան Նժդեհին զգուշացնում է, որ փախուստի փորձի դեպքում պահապաններին հրամայված է կրակել նրա վրա։ 1953 թվականից այնքան էլ շատ ժամանակ չի անցել, համենայնդեպս՝ դարաշրջանի ոգին ֆիլմի հեղինակներին ծանոթ է։ Բայց նրանք այդպես էլ գլխի չեն ընկել, որ Նժդեհը, նախ, այն մարդը չէ, որին կարող էին նախազգուշացնել փախուստի փորձի հետևանքների մասին, քանզի նա գրպանահատ չէ և նրան հանցանքի վայր չէին տարել՝ քննությանն օգնելու համար, երկրորդ՝ ԽՍՀՄ ԿԳԲ-ն այն կազմակերպությունը չէր, որ իր սպաներին թույլ տար  նման հիմար հարցեր տալ, հատկապես հատուկ կարևորություն ներկայացնող բանտակյալներին։

Մի խոսքով՝ ամբողջ կինոնկարը սկզբից մինչև վերջ անհասկանալի տեսարանների և էլ ավելի անհասկանալի ու անբնական,  տափակ ու նյարդայնացնող, միմյանց հետ ոչ միայն ինչ-որ ընդհանուր բան չունեցող, այլ նաև դրամատուրգիայի մեջ ամենագլխավորը համարվող պարտադիր անհրաժեշտությունից (փաստարկումից) ու նպատակահարմարությունից զուրկ երկխոսությունների (ինչն, ըստ էության, դրամատուրգիայի առանցքն է) հավաքածու է։ Օրինակ, Չեխովն ասում էր, որ եթե երրորդ գործողությունում պատին հրացան է կախված, ապա չորրորդում այն անպայման պետք է կրակի, այլապես պատից կախված հրացանն ավելորդ է և վնասում է ընդհանուր մտահղացմանը։ Իսկ Քեշիշյանի ֆիլմում չկա որևէ բան, որը գոնե հեռվից հեռու կինոարվեստ կամ գոնե դրա պրիմիտիվ կանոնները հիշեցնի։ Եվ տպավորությունն այնպիսին է, որ ֆիլմի վրա աշխատել են ամենաչարամիտ դիլետանտները, որոնք կյանքում ոչ մի ֆիլմ չեն տեսել և շատ հեռու են կինոյից։

Իսկ ռեժիսորական աշխատանքի մասին ավելի լավ է լռեմ։ Ասեմ միայն, որ մաեստրո Մանարյանի ու մաեստրո Քեշիշյանի միջև հաջող ստեղծագործական դաշինք է ստեղծվել՝ Ֆեդերիկո Ֆելինիի ու Տոնինո Գուեռայի նման։ Մի տարբերությամբ միայն, որ երկրորդ դեպքում գործ ունենք արվեստի մեծագույն վարպետների հետ...

Ինչ վերաբերում է ֆիլմի օպերատորին ու նկարչին, ապա, անկեղծ ասած, նրանց աշխատանքն այդպես էլ անհասանելի մնաց մեզ, ավելի ճիշտ՝ ոչ ոք այն չտեսավ...

Ֆիլմի խայտառակ որակը չփրկեցին նաև տաղանդավոր դերասանները. հայտնի է, որ մեծ ռեժիսորի մոտ լավ են խաղում բոլոր դերասանները, անգամ դիլետանտները (շատ մեծ ռեժիսորներ իրենց ֆիլմերում նկարահանել են կինոյից հեռու մարդկանց, հատկապես այդպես են արել Ֆելինին, Պազոլինին և այլք)։ Հայտնի է նաև այն, որ, մեղմ ասած, միջակ ռեժիսորների մոտ վատ են խաղում անգամ մեծ դերասանները։ Դիտեք ռուս ռեժիսոր Աստրախանի ֆիլմերը, և պարզապես կզզվեք մեծ դերասան Միխայիլ Ուլյանովից։ Մեծատաղանդ Չուլպան Խամատովան բացառություն չեղավ. մաեստրո Քեշիշյանի ֆիլմում նա, եթե զզվելի էլ չէ, ապա, այսպես ասենք, միանշանակ սրտխառնոց է առաջացնում։

Գեղարվեստաէսթետիկական և պատմական տեսանկյուններից ֆիլմն ավելի քան զզվելի է ու անճիշտ։ Քեշիշյանն իր ֆիլմում շատ պատվիրաններ է խախտել, որոնց մասին, հավանաբար, պատկերացում անգամ չի ունեցել։ Օրինակ. ամբողջ աշխարհում կինոյի չգրված հիմնարար մի օրենք է գործում, որի համաձայն՝ կտրականապես չի կարելի խաղարկային ֆիլմում վատաբանել և խայտառակել ուրիշ ազգի՝ անկախ գործող անձանց միջև թշնամանքի աստիճանից։ Թուրքերը Քեշիշյանի ֆիլմում ոնց որ հրեշներ ու, միևնույն ժամանակ, ցռաններ լինեն, որոնք միայն կանայք ու երեխաներ կարող են մորթել։ Այնուհետև Քեշիշյանն իր դրամատուրգի՝ պոռնոկլիպերի ու այլ տափակությունների վարպետի հետ միասին ահավոր ձևով աղավաղել է հայուհու կերպարը. հայուհիներն իրենց ամուսինների ու սիրեցյալների զոհվելուց հետո սգացել են նրանց մահն ու ապրել հանուն նրանց հիշատակի ու երեխաների, բայց երբեք պատմության մեջ իրենց չեն պայթեցրել թշնամու ճամբարում։ Հայերի մեջ երբեք շահիդներ, առավել ևս՝ շահիդուհիներ չեն եղել։ Սա ի՞նչ բան է։ Անարգանք հայուհու կերպարի հանդե՞պ։ Հավանաբար, մաեստրո Քեշիշյանի մերձավոր շրջապատում լեսբոսուհիներ և նրանց նման քաղաքացուհիներ կան, որոնք իրենց թույլ կտան շահիդություն անել՝ ի վրիժառություն սիրուհու զոհվելու, բայց դա չի նշանակում, թե անցած հարյուրամյակի սկզբի հայ օջախի աղջիկը, որ դաստիարակվել է ամենապահպանողական քրիստոնեական ավանդույթներով, ահաբեկչություն կարող է իրականացնել։ Եվ հետո՝ արդեն անցած հարյուրամյակի 50-ական թվականներից Իտալիայում և քաղաքակիրթ այլ երկրներում այլևս չէին նկարում հողը համբուրելու, հողը երկրպագելու քաղցր-մեղցր ու տափակ տեսարաններ՝ անզուսպ արցունքներով ու սենտիմենտալ, կեղծ պաթետիկ այլ ճղճիմություններով։ Բայց դա՝ Իտալիայում և աշխարհում, այն էլ՝ վաթսունամյա վաղեմության, իսկ սա 21-րդ դարի Հայաստանն է, որտեղ Հրաչ Քեշիշյանը պետության գլխավոր «պալատական» ռեժիսորի (ինչպես խորհրդային շրջանում Բոնդարչուկն էր) կարիերայի հայտ է ներկայացնում։ Էլ չենք ասում արագ (ռապիդ) նկարահանումների (250-300կադր/վրկ)՝ համաշխարհային կինոյի պատմության հեռավոր անցյալի մնացուկների մասին, ինչով այդպես հրապուրվել է մաեստրո Քեշիշյանն իր հակագլուխգործոցում։

Ինչ վերաբերում է Գարեգին Նժդեհի կերպարին, ապա այն, իհարկե, լրջորեն աղավաղված է։ Իսկ նրան էկրանին ցուցադրել այնպես, ինչպես եղել է իրականում, այնքան էլ դժվար չէր։ Քանզի Նժդեհը գտածո է կինեմատոգրաֆիստների համար, որովհետև քայլող ողբերգություն էր. նա անհաղթահարելի անտագոնիզմի մեջ էր թե՛ իր դարաշրջանի, թե՛ իր ժողովրդի, թե՛ գործընկերների հետ, միևնույն ժամանակ նա բարձր բարոյականության տիպար էր՝ ի տարբերություն մյուս դաշնակների՝ խմբապետերի, խուլիգանների ու գանձագողերի։ Դրա հետ մեկտեղ, ի տարբերություն իր բոլոր զինակիցների, Գարեգին Նժդեհը մտածել և գրել գիտեր, իսկ այն, որ նրա ուսմունքն սպառել է իրեն, այնքան էլ կարևոր չէ...

Բայց հուսանք, որ Մանարյան-Քեշիշյանի խայտառակ կինոնկարը դուրս չի գա Հայաստանի սահմաններից, և բազմաթիվ նորմալ հայեր չեն կարմրի այս այլանդակության համար։ Չմոռանանք նաև ավելացնել, որ Քեշիշյանի ֆիլմը պոտենցիալ զենք է ոչ այնքան բարեկամական երկրների հատուկ ծառայությունների ձեռքին, այնպես որ՝ լավ կլիներ, որ այն ըստ նշանակության չօգտագործեն։ (Օրինակ, համապատասխան թուրքական ծառայությունները կարող են այս խայտառակ ֆիլմով համապատասխան միջազգային կառույցներում վիթխարի վնաս հասցնել Հայաստանին ու համայն հայությանը)։

Այժմ՝ գլխավորի մասին։

Ըստ էության, մենք գործ ունենք ազգային մշակույթի համատարած արժեզրկման հետ, քանզի եթե արդեն ֆիլմ են նկարահանում Գարեգին Նժդեհի մասին, այն էլ՝ նման որակի, ապա դա արդեն նշանակում է, որ էլ ավելի ցած իջնելու տեղ իսկապես չկա։ Հայկական մշակույթի ողբերգությունն, ըստ իս, պայմանավորված է երկու պահով. մշակույթի ոլորտի համար պատասխանատու մարդիկ հեռու են մշակույթից (խոսքն այն մասին չէ, որ մշակույթի նախարարն ու մյուսները համապատասխան դիպլոմ չունեն), և այդ մարդիկ գործում են բացառապես մասնավոր շահերից ելնելով։ Օրինակ. ժամանակին կանադացի ռեժիսոր Ատոմ Էգոյանը նախագահ Քոչարյանին խորհուրդ տվեց մի կինոկենտրոն ստեղծել, որին պետությունը փող կհատկացնի կինոյի զարգացման համար։ Բայց կինոկենտրոնը, ըստ Էգոյանի մտահղացման, պետք է ֆինանսավորի ոչ թե կոնկրետ ռեժիսորական նախագծեր, այլ պրոդյուսերների, որոնք գաղափարի կամ սցենարի առկայության դեպքում, ասենք, մի երկու կոպեկ կվերցնեին կինոկենտրոնից և կփորձեին համապրոդյուսերներ հրավիրել արտասահմանից՝ դրանով իսկ նպաստելով այն բանին, որ Հայաստանը մտնի միջազգային կիոնարտադրության գործընթաց։ Այսինքն, եթե պրոդյուսերը կարգին գաղափար ունի, ապա նա անպայման գործընկերներ կգտնի Եվրոպայում, իսկ եթե նրա գաղափարը մանարյանա-քեշիշյանատիպի է, ուրեմն՝ ոչ մեկին էլ չի ներգրավի, և, փառք Աստծո, Հայաստանում երբեք զզվելի կինո չեն նկարահանի։ Քոչարյանն այնպես արեց, ինչպես իրեն խորհուրդ էին տվել, բայց... նա ուզում էր, որ լավ լինի, բայց ստացվեց ինչպես միշտ։ Կինոկենտրոնի ներկայիս ղեկավարությունը մի քանի տարի շարունակ հիմնականում զբաղված է նրանով, որ ֆինանսավորում է տիկին Պողոսյանի ամուսնու ընկերների աշխատանքները, ընդ որում՝ այդ մարդիկ զբաղվում են տարրական թալանով. ասենք՝ ամեն տարի խաղարկային կինոյին պետբյուջեից հատկացվող $700.000-ից $400.000-ը տալիս են Բաբայանին (կամ Չալդրանյանին) խաղարկային ֆիլմ արտադրելու համար, իսկ նա, լավագույն դեպքում, կարճամետրաժ ֆիլմ է նկարում։

Բայց մաեստրո Քեշիշյանին հաջողվել է իր ֆիլմի համար յոթ միլիոն դոլար գտնել։ Անգամ եվրոպական չափանիշներով սա բավական պատկառելի գումար է։ Ասում են՝ փող տվել են կոմերցիոն ընկերությունները։ Բայց հայտնի է, որ նման գումարներ Հայաստանում չեն կարող հատկացվել առանց քաղաքական ղեկավարության հավանության։ Հետևաբար, սույն պարագայում գործ ունենք պետության առաջին դեմքին համատարած խաբելու և նրան ամենակեղտոտ, ամենազզվելի, արվեստի հետ ամենևին կապ չունեցող արտադրանք վաճառելու հետ։ Ավելին, կարողացան համոզել առաջին դեմքերին գալ դիտելու փակ պրեմիերան, ինչը, համաձայնենք, արդեն իսկապես անվայել բան է։ Քիչ էր, որ երկու անճաշակ գռեհիկ մեծ փողերի են տիրապետել ու քաք նկարել, հիմա էլ կարողացել են համարյա թե համազգային պրեմիերա կազմակերպել։ Բա Ֆելինին նման բան կարո՞ղ էր երազել։

Նախագահ Սարգսյանի բախտն իսկապես չի բերում մշակութային քաղաքականության մեջ իր վստահված անձանց հարցում։ Մի անգամ նրա վզին փաթաթեցին թանկ արժեցող ու բացարձակապես ոչ մեկին պետք չեկող «Սպարտակը»՝ հնացած մի կեսդարյա ներկայացում, որտեղ նվագախումբը 15 տոկոսով ֆալշ էր նվագում (իսկ դա արդեն խայտառակություն է. ոչ մի խորեոգրաֆիա դա չի ծածկի), և լավ է, որ ոչ մի ավստրիացի չտեսավ այդ բեմականացումը, թե չէ միջազգային խայտառակությունից խուսափել չէր լինի։ Հետո տիկին Հասմիկը մի տեղ կարդացել էր, որ Ջուզեպե Վերդին իտալացի է։ Ու մտածել էր, որ անհրաժեշտ է Հայաստան բերել իտալացի ռեժիսորի, որպեսզի նոր «Աիդան» մակարդակով ստացվի։ Բայց բանն այն է, որ օպերայի ռեժիսորը հաջողության վերջին նախապայմանն է, ինչը չգիտի տիկին Պողոսյանը (հայտնի պատճառներով), քանի որ ունկնդրի համար բացարձակապես միևնույն է, թե ինչպես է Օթելլոն խեղդում Դեզդեմոնային՝ առջևից, թե հետևից, կանգնած, թե պառկած. ունկնդրին առաջին հերթին երաժշտական լավ կատարում է հարկավոր, այսինքն՝ լավ նվագախումբ (դիրիժոր) և լավ ձայներ։ Իսկ հասմիկպողոսյանական «Աիդայում» նվագախումբը շատ ավելի վատ էր նվագում, քան «Սպարտակում»։

Ինչպես տեսնում ենք, երկրի ղեկավարության հավանությամբ ներգրավվող հսկայական փողերը մշակութային նախագծերի համար չեն արդարացնում իրենց։ Ավելին, խայտառակում են ազգն ու հենց ղեկավարությանը։ Մի՞թե խելագարություն չէ միլիոնավոր դոլարներ ծախսել կիսաքաղց երկրում հանուն միայն այն բանի, որ ծիծաղի առարկա դառնաս ու խայտառակվես։ Ուրիշ որտե՞ղ նման բան կտեսնես։ 

էլեկտրոնային օրաթերթ «Ազգային գաղափար»




Գնահատում

Ինչպե՞ս եք գնահատում հոդվածը

Քվեարկության արդյունքները

 

Վերադարձ դեպի ցուցակ


Կարծիքների քանակը - 20

Կարծիքներ

  • Сюзан Симонян14:45 | 02.03.2013
    Я картину не смотрела, но прочитав твою статью, милый Артем, я ужасно пожалела, что не пошла его смотреть именно с тобой. Одной смотреть эту картину мне было бы скучно, и твое остроумие мне б помогло высидеть. А то, что картина скучная, я слышала от многочисленных своих друзей. В статье мне особенно ценными показались твои высказывания о министре культуры, женщине, которая, почему-то решила, что ей позволено самолично решать судьбы всей современной культуры,одаривать бюджетными деньгами своих близких и топить <<чужих>>. И вправду <<сумасшествие – тратить миллионы долларов в полуголодной стране только ради того, чтобы стать посмешищем и опозориться>>.
  • Анонимный доброжелатель05:00 | 26.02.2013
    Фильм не смотрел. Может, он и плох, как в статье говорится, но не думаю, что он будет хуже только что прочитанного мною текста. Статья написана отвратительно. Ужасно просто. Автор бросается из одной крайности в другую, демонстрирует чудеса своих "логических" способностей и просто-напросто поливает фильм желчью, не оставляя места для рационального зерна. Он полностью и бесконтрольно предается своим эмоциям и зачем-то в рецензии о фильме начинает писать, мол, какие вокруг президента бестолковые люди собрались (это только один пример). Зачем? Это рецензия, а не политический обозреватель. Хочешь поговорить об этом - напиши все это в тексте с соответствующим заглавием. В общем, если целью этой статьи была попытка удержать людей от просмотра фильма, то скажу вам, вы с ней не справились. Мне (да и, уверен, многим) очень захотелось посмотреть его и сравнить результат просмотра с вашими умозаключениями. Меняйте методы, одним словом:)
  • Patriot17:35 | 24.02.2013
    Режиссёр фильма полная Мразь !!! И вообще он должен числится в списке врагов Армянского Народа и в этом списке он должен занимать лидирующее первое место. Этот Азеро-Турецкий выродок спонсируется никак иначе как именно нашими врагами. На то есть прямое доказательство, и доказательство этому его фильм Khachagoghi Hishatakarane. Предатель Кешишян не имеет никакого морального права снимать фильм про такого великого человека как Гарегин Нжде.
  • Эмма23:01 | 18.02.2013
    Автор вызвал у меня особую мерзость по отношение к себе и прочитать до конца ЭТО галиматье сил не хватило,противно и мерзко... Фильм однозначно нужно смотреть!
  • шел мимо22:21 | 13.02.2013
    "...сегодня до нас дошли жалобы родителей и учеников старших школ, в частности старшей школы им. Акопа Коджояна, где учители практически заставляют учеников всем классом покупать билеты на фильм за 2000 драм и после уроков ходить на трехчасовой сеанс. По рассказу одной из учениц уже три класса от их школы побывало на показе. Остальные — собираются. Информация о других старших школах уточняется." источник - радио Ван... скоро будут детсадовцев силком заставлять ходить...
  • ARAM16:27 | 05.02.2013
    Фильм не смотрел, но если он получил такую "Высокую " оценку со стороны многоуважаемого философа современной армянской мысли г-на Хачатуряна, то посмотреть стоит. Это как в фильме "Служебный роман": "Как вам мои сапоги. Вульгарно........... Значит стоит брать".
  • Васеновна12:17 | 05.02.2013
    пошлая и бездарная статья. Сам обвиняет авторов в бессвязанности и отсутствии логики, а сам связал пролемы глобального потепления с политической ситуацией в Зимбабве, обвинив в этих проблемах правящую партию, не забыв про непременное "понаехали")))) фильм не ах и имеет недостатки, но... лучше уж так, делать и учиться, чем критиковать, не умея ничего делать... даже критиковать)))) такчта... афтар... научитесь сначала писать сочинения на школьном уровне, с завязкой, раскрытием темы и завязкой и логической цепочкой, а потом учите других не ковырять в носу. Удачи!)
  • Читатель00:30 | 04.02.2013
    Наталье (муж армянин) - а чего это Вы печетесь о незнакомом мужчине, неприлично как-то...А если же Вы его знаете, получается необъективный коммент.
  • Наталья (муж армянин)16:23 | 01.02.2013
    Так автор еще и угрожает Тиграну расправой. Не знаю. как в Армении,а у нас это статья У.К. А удаление коментов - нарушение свободы слова.
  • я же написал АРАМ04:34 | 01.02.2013
    Статья весьма посредственная и вряд ли нужная.И не удивительно,что автор заждался ко- Ментариев
  • Անգետիկ01:19 | 01.02.2013
    Նախ ասեմ որ Նունե Հախվերդյանը գրել է ֆիլմի մասին ու ի տաբեւըոթյուն Ձեզ իր գրածը վերլուծությոն է, իսկ Ձերը վիրավորանք պարունակող, դեսից դենից անուններ հավաքած ու լցրած նախադասությունների կույտ: Մինչեւ կարդացի ''դաշնակներ'' բառը ,արդեն էլ կարդալու չի: Ասեմ ինչու, պարզից պարզ է որ դուք պատմություն չգիտեք, էլ ինչ իրավունքով եք Քեշիշյանին քննադատում: Այ եթե մի քիչ կարդացած լինեիք , օրինակ Սիմոն Զավարյան անունը կիմանայիր,կիմանայիր որ դաշնակցական նախարարը ի տարբերություն մերօրյա նախարարաիկներին տիֆից մահացաւ: Կիմանայիր որ Արամ Մանուկյանը չլիներ հիմա դու տաքուկ տաքուկ նստած չէիր լինի ու այսպես շարունակ: հա, չմոռանամ ասեմ, ԳԻՐՔ ԿԱՐԴԱ, ԳԻՐՔ
  • Артем Хачатурян17:49 | 31.01.2013
    Мазманенко! Долго я терпел твои психические расстройства, точнее, проявления их на моем сайте. Отныне не потерплю! Скажу тебе, что ты урод, а может и редкий выродок, без совести и культуры. Модератор впредь будет выкидывать твои дурацкие комментарии. А ты при желании можешь меня найти и даже переговорить со мной. Но подумай о последствиях, перед тем как придешь.
  • HANDISATES16:47 | 31.01.2013
    AYS filme chem nayel, vochinch chem karox asel, bayts nayel em nuyn rejisori naxord filme - Xachagoxi hishatakarane - vortex hayere nerkayatsvats en amenaahavor bnutagrumnerov, xabebaner, mardaspanner, aryunarbu vojragortsner, srbapixzner, anastavatsner... Yev ayd aylandakutyunnern anum en Rusastanum... Yete azerinern uzenayin mez xaytarakel, aveli lav cheyin ani...
  • Тигран Мазманян14:55 | 31.01.2013
    Хачатуренко.. ты в полушаге от написания обличительных статей об армянском терроризме )))
  • Артавазд14:01 | 31.01.2013
    Вполне допускаю что некоторые могут попутать . Снимать фильм о Нждде и клип об Арменчике на пляже не одно и тоже.
  • Mher13:09 | 31.01.2013
    inchu em ,,hpartanum,, hayerov?))) terevs amenamec [email protected] ain e vor bolors,,amenaxelacin,, ev ,,amenataxandavor,, enk)))) vorpes apacuic-Artyom Xachatryan.uxxaki voch te mard ail astvacain taxand, mard 14 mecatarov)))))mi harcnox lini,- tnashen,xi es edkan naxandz u anamot?
  • athanat12:15 | 31.01.2013
    Судя по всему фильм довольно неплохой. По-крайней мере, я прессу читаю, отзывы хорошие. Сам пока не смотрел, надеюсь посмотреть на днях и тогда уже скажу. А статья плохая, злобная и злоба видна постоянно.
  • yerkramas.org10:48 | 31.01.2013
    Фильм не видели. Но прочитав статью, возникло подозрение, что не такой уж он и плохой.
  • Нунэ00:08 | 31.01.2013
    Посмотрите, Наталья, фильм замечательный! А злобные мужчинки пусть нервно курят в стороне от цивилизации ))
  • Наталья (муж армянин)19:41 | 30.01.2013
    А хочу посмотреть этот фильм в Москве и сама хочу понять дерьмо он или шедевр. Создается впечатление, что автор ночами не спит и все зубы стер от зависти. Этакий злобный мужчинка.

Ուղարկել մեկնաբանություն

Ոչ նորմատիվային բառապաշար, գովազդ, այլ ռեսուրսներին հղումներ պարունակող և սույն նյութին չառնչվող մեկնաբանությունները կհեռացվեն մոդերատորի կողմից

Ձեր անունը : *

Մեկնաբանություն : *

Մուտքագրեք նկարում պատկերված տառերը (չկարեվորելով մեծատառերը)

Նորություններ գործընկերներից

Loading...


Национальная идея

новости Армении, аналитика, публикации, комментарии

добавить на Яндекс




SELECTORNEWS



Новости России


Загружается, подождите...


Добавить свое объявление
Загрузка...








Տեսանյութեր

Ընտրեք ինձի

Հրապարակումներ


19.03.2013
Ժաննա ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ
Հեղափոխություն Անդրեասից

Հեղափոխություն Անդրեասից



19.03.2013
Նախագահ Սերժ Սարգսյանի հանդիպումը լրատվամիջոցների ներկայացուցիչների հետ

Նախագահ Սերժ Սարգսյանի հանդիպումը լրատվամիջոցների ներկայացուցիչների հետ



18.03.2013
Աննա ԲԵԳԼԱՐՅԱՆ
Սաակաշվիլի-Իվանիշվիլի դիմակայությունն անցնում է սահմանագիծը. կոնֆլիկտի մեջ կարող են ներքաշվել հայերը

Սաակաշվիլի-Իվանիշվիլի դիմակայությունն անցնում է սահմանագիծը. կոնֆլիկտի մեջ կարող են ներքաշվել հայերը



18.03.2013
Արտյոմ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
Երկու քարի արանքում. ո՞րն է ելքը

Երկու քարի արանքում. ո՞րն է ելքը



18.03.2013
Արմինե ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Լիբանանը՝ մեծ ցնցումների շեմին

Լիբանանը՝ մեծ ցնցումների շեմին



15.03.2013
Արմինե ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Սիրիական հեղափոխության մշակութային ասպեկտի մասին

Սիրիական հեղափոխության մշակութային ասպեկտի մասին



14.03.2013
Ժաննա ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ
Հայերի ձեռքը հասել է Բաքու, կամ՝ ի՞նչ են ծխում ադրբեջանցի «լուսավորիչները»

Հայերի ձեռքը հասել է Բաքու, կամ՝ ի՞նչ են ծխում ադրբեջանցի «լուսավորիչները»



13.03.2013
Աննա ԲԵԳԼԱՐՅԱՆ
Ժամացույցների ստուգում. Աբխազիա-Հարավային Օսիան՝ Վրաստանին

Ժամացույցների ստուգում. Աբխազիա-Հարավային Օսիան՝ Վրաստանին



12.03.2013
Արմինե ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Սիրիական ընդդիմությունն իր համար նոր փակուղի է գտել

Սիրիական ընդդիմությունն իր համար նոր փակուղի է գտել



11.03.2013
Աննա ԲԵԳԼԱՐՅԱՆ
Երբ Հայրենիքը վաճառքի են հանում. Վրաստանն այսօր

Երբ Հայրենիքը վաճառքի են հանում. Վրաստանն այսօր



09.03.2013
Արմինե ՀԱԿՈԲՅԱՆ
Սիրիական հրդեհը տարածվել է Լիբանանում և Իրաքում

Սիրիական հրդեհը տարածվել է Լիբանանում և Իրաքում



06.03.2013
Լանա ՄՇԵՑՅԱՆ
Գլուխկոտրուկ ԱԱԾ-ի համար, կամ՝ այն մասին, թե ինչպես են իրականանում կամ չեն իրականանում ապուշների երազանքները

Գլուխկոտրուկ ԱԱԾ-ի համար, կամ՝ այն մասին, թե ինչպես են իրականանում կամ չեն իրականանում ապուշների երազանքները


Լրահոս


19.03.2013 / 17:29
ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՉԿԱ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉ ՈՒ ՕՐԱԿԱՐԳ. ԷԴՈՒԱՐԴ ՇԱՐՄԱԶԱՆՈՎ

ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՉԿԱ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉ ՈՒ ՕՐԱԿԱՐԳ. ԷԴՈՒԱՐԴ ՇԱՐՄԱԶԱՆՈՎ



19.03.2013 / 16:35
ԴՐԱՄԻ ՓՈԽԱՐԺԵՔԸ ՄԱՐՏԻ 19-ԻՆ

ԴՐԱՄԻ ՓՈԽԱՐԺԵՔԸ ՄԱՐՏԻ 19-ԻՆ



19.03.2013 / 16:33
ՍԻՐԱՀԱՐՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՍԵՔՍԸ ԽԵԼԱՑԻ ԴԱՌՆԱԼՈՒ ՄԻՋՈՑ

ՍԻՐԱՀԱՐՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՍԵՔՍԸ ԽԵԼԱՑԻ ԴԱՌՆԱԼՈՒ ՄԻՋՈՑ



19.03.2013 / 16:10
ԵՆԲ-Ն ԿՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐԻ ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ԾՐԱԳՐԻ ՏՐԱՆՇ 3-Ի ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ

ԵՆԲ-Ն ԿՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐԻ ՀՅՈՒՍԻՍ-ՀԱՐԱՎ ԾՐԱԳՐԻ ՏՐԱՆՇ 3-Ի ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ



19.03.2013 / 16:09
ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՀԱՆԴԻՊԵԼ Է ՀՌՈՄԻ ՆՈՐԸՆՏԻՐ ՊԱՊԻ ՀԵՏ

ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՀԱՆԴԻՊԵԼ Է ՀՌՈՄԻ ՆՈՐԸՆՏԻՐ ՊԱՊԻ ՀԵՏ



19.03.2013 / 15:30
ՎՐԱՍՏԱՆԸ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒՄ Է ԱԴՐԲԵՋԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ. ՓԱՆՋԻԿԻՁԵ

ՎՐԱՍՏԱՆԸ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒՄ Է ԱԴՐԲԵՋԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ. ՓԱՆՋԻԿԻՁԵ



19.03.2013 / 15:29
ՇՈՒՏՈՎ ԿՊԱՀԱՆՋԵՆ ՆԱԵՎ ԵՊՀ ՌԵԿՏՈՐԻ ՀՐԱԺԱՐԱԿԱՆԸ

ՇՈՒՏՈՎ ԿՊԱՀԱՆՋԵՆ ՆԱԵՎ ԵՊՀ ՌԵԿՏՈՐԻ ՀՐԱԺԱՐԱԿԱՆԸ



19.03.2013 / 15:23
ՀԱՅՏՆԻ ԴԵՐԱՍԱՆՈՒՀԻՆ 30-ՕՐՅԱ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ Է ԴԱՏԱՊԱՐՏՎԵԼ

ՀԱՅՏՆԻ ԴԵՐԱՍԱՆՈՒՀԻՆ 30-ՕՐՅԱ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ Է ԴԱՏԱՊԱՐՏՎԵԼ



19.03.2013 / 15:21
ՍԱՏԱՆԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ՕԲԱՄԱՅԻ ՏԵՍՔՈՎ

ՍԱՏԱՆԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ՕԲԱՄԱՅԻ ՏԵՍՔՈՎ



19.03.2013 / 14:58
ԳԼԴԱՆԻ ԲԱՆՏՈՒՄ ԲԱՉՈ ԱԽԱԼԱՅԱՅԻՆ ՎՏԱՆԳ Է ՍՊԱՌՆՈՒՄ

ԳԼԴԱՆԻ ԲԱՆՏՈՒՄ ԲԱՉՈ ԱԽԱԼԱՅԱՅԻՆ ՎՏԱՆԳ Է ՍՊԱՌՆՈՒՄ



19.03.2013 / 14:33
Ս.ՍԱՐԳՍՅԱՆ. ԱԲԽԱԶԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԲԱՑՄԱՆ ՀԵՏ ԿԱՊՎԱԾ ԿԱ ԴՐԱԿԱՆ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄ

Ս.ՍԱՐԳՍՅԱՆ. ԱԲԽԱԶԱԿԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԲԱՑՄԱՆ ՀԵՏ ԿԱՊՎԱԾ ԿԱ ԴՐԱԿԱՆ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄ



19.03.2013 / 14:29
ՀՌՈՄԻ ՊԱՊՆ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ ՉԻ ՍՏԱՆԱ

ՀՌՈՄԻ ՊԱՊՆ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ ՉԻ ՍՏԱՆԱ



19.03.2013 / 13:57
SANA. ՍԻՐԻԱՑԻ ԳՐՈՀԱՅԻՆՆԵՐԸ ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԶԵՆՔ ԵՆ ՕԳՏԱԳՈՐԾԵԼ

SANA. ՍԻՐԻԱՑԻ ԳՐՈՀԱՅԻՆՆԵՐԸ ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԶԵՆՔ ԵՆ ՕԳՏԱԳՈՐԾԵԼ



19.03.2013 / 13:38
ՀՀ-Ն ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԵՆՔ ԼՂՀ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԵԹԵ ԱԴՐԲԵՋԱՆԸ ՌԱԶՄԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՍԿՍԻ. ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

ՀՀ-Ն ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԵՆՔ ԼՂՀ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԵԹԵ ԱԴՐԲԵՋԱՆԸ ՌԱԶՄԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՍԿՍԻ. ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆ



19.03.2013 / 13:33
ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՇՆՈՐՀԱՎՈՐԵԼ Է ՎԱՐԴՈՒՀԻ ՎԱՐԴԵՐԵՍՅԱՆԻՆ ԾՆՆԴՅԱՆ ՏԱՐԵԴԱՐՁԻ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ

ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՇՆՈՐՀԱՎՈՐԵԼ Է ՎԱՐԴՈՒՀԻ ՎԱՐԴԵՐԵՍՅԱՆԻՆ ԾՆՆԴՅԱՆ ՏԱՐԵԴԱՐՁԻ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ



19.03.2013 / 13:22
ՈՉ ՍՈՎԱԾ ԵՄ, ՈՉ ԷԼ ԴԱՌՆԱՑԱԾ. ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ

ՈՉ ՍՈՎԱԾ ԵՄ, ՈՉ ԷԼ ԴԱՌՆԱՑԱԾ. ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ



19.03.2013 / 13:12
ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏԸ ՄԵԿՆԵԼ Է ԱՄԷ, ՔՈՒՎԵՅԹ ԵՎ ՔԱԹԱՐ

ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏԸ ՄԵԿՆԵԼ Է ԱՄԷ, ՔՈՒՎԵՅԹ ԵՎ ՔԱԹԱՐ



19.03.2013 / 13:02
ԱՄԵՐԻԿԱՀԱՅ ԼՐԱԳՐՈՂԸ ՀԱՑԱԴՈՒԼ Է ՀԱՅՏԱՐԱՐԵԼ ՀՀ-ՈՒՄ ԿԱՅԱՑԱԾ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՏՃԱՌՈՎ

ԱՄԵՐԻԿԱՀԱՅ ԼՐԱԳՐՈՂԸ ՀԱՑԱԴՈՒԼ Է ՀԱՅՏԱՐԱՐԵԼ ՀՀ-ՈՒՄ ԿԱՅԱՑԱԾ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԱՏՃԱՌՈՎ



19.03.2013 / 12:53
ՄԻՊ-Ը ԿԱԴԱՍՏՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԷԱԿԱՆ ԹԵՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ՉԻ ԱՐՁԱՆԱԳՐԵԼ

ՄԻՊ-Ը ԿԱԴԱՍՏՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԷԱԿԱՆ ԹԵՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ՉԻ ԱՐՁԱՆԱԳՐԵԼ



19.03.2013 / 12:44
ՓՐԿԱՐԱՐՆԵՐԸ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ԵՆ ՀԱՍԵԼ ՀՂԻ ԿՆՈՋԸ

ՓՐԿԱՐԱՐՆԵՐԸ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ԵՆ ՀԱՍԵԼ ՀՂԻ ԿՆՈՋԸ



19.03.2013 / 12:33
ԱՄՆ-Ը ՍԻՐԻԱԿԱՆ ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅԱՆԸ ԶԻՆԵԼՈՒ ՀԱՐՑՈՒՄ ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ԵՐԿՐՆԵՐԻՆ ՉԻ ԽՈՉԸՆԴՈՏԻ

ԱՄՆ-Ը ՍԻՐԻԱԿԱՆ ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅԱՆԸ ԶԻՆԵԼՈՒ ՀԱՐՑՈՒՄ ԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ԵՐԿՐՆԵՐԻՆ ՉԻ ԽՈՉԸՆԴՈՏԻ



19.03.2013 / 12:22
ԱՄԵՐԻԿԱՄԵՏ ՔՈՒՐԴԸ՝ ՍԻՐԻԱՅԻ «ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ» ՂԵԿԱՎԱՐ

ԱՄԵՐԻԿԱՄԵՏ ՔՈՒՐԴԸ՝ ՍԻՐԻԱՅԻ «ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ» ՂԵԿԱՎԱՐ



19.03.2013 / 12:12
ՀՈՒԼԻՍԻ 1-ԻՑ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁՆԵՐՆ ՈՒ ԹՈՇԱԿՆԵՐԸ ՇՈՇԱՓԵԼԻՈՐԵՆ ԲԱՐՁՐԱՆԱԼՈՒ ԵՆ. ՆԱԽԱԳԱՀ

ՀՈՒԼԻՍԻ 1-ԻՑ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁՆԵՐՆ ՈՒ ԹՈՇԱԿՆԵՐԸ ՇՈՇԱՓԵԼԻՈՐԵՆ ԲԱՐՁՐԱՆԱԼՈՒ ԵՆ. ՆԱԽԱԳԱՀ



19.03.2013 / 11:45
ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՈՒՄ ԿԻՆԸ ԾԵԾԻ Է ԵՆԹԱՐԿԵԼ ԱՄՈՒՍՆՈՒՆ

ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՈՒՄ ԿԻՆԸ ԾԵԾԻ Է ԵՆԹԱՐԿԵԼ ԱՄՈՒՍՆՈՒՆ



19.03.2013 / 11:10
ԵՊՀ-Ի ՄՈՏ ՇԱՐՈՒՆԱԿՎՈՒՄ Է ՆՍՏԱՑՈՒՅՑ-ՍՏՈՐԱԳՐԱՀԱՎԱՔԸ

ԵՊՀ-Ի ՄՈՏ ՇԱՐՈՒՆԱԿՎՈՒՄ Է ՆՍՏԱՑՈՒՅՑ-ՍՏՈՐԱԳՐԱՀԱՎԱՔԸ



19.03.2013 / 10:31
ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻ ՇԱՐՔ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐ ԴԺՎԱՐԱՆՑԱՆԵԼԻ ԵՆ

ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻ ՇԱՐՔ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐ ԴԺՎԱՐԱՆՑԱՆԵԼԻ ԵՆ



19.03.2013 / 09:53
ԵՍ ԵՂԵԼ ԵՄ ՈՉ ԹԵ ԿԵՎՈՐԿՈՎԻ, ԱՅԼ՝ ՊՈՂՈՍՅԱՆԻ ՕԳՆԱԿԱՆԸ. Ս.ՍԱՐԳՍՅԱՆ

ԵՍ ԵՂԵԼ ԵՄ ՈՉ ԹԵ ԿԵՎՈՐԿՈՎԻ, ԱՅԼ՝ ՊՈՂՈՍՅԱՆԻ ՕԳՆԱԿԱՆԸ. Ս.ՍԱՐԳՍՅԱՆ



18.03.2013 / 21:33
ԶԼՄ-ՆԵՐ. ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ ՀԵՏ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄ ՉԻ ՀԱՆԴԻՊԵԼՈՒ

ԶԼՄ-ՆԵՐ. ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻ ՀԵՏ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄ ՉԻ ՀԱՆԴԻՊԵԼՈՒ



18.03.2013 / 17:35
ՄՈՒՐՍԻՆ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ Է ՈՐՊԵՍԶԻ ԵԳԻՊՏՈՍԸ ՄԻԱՆԱ ԲՌԻԿՍ-ԻՆ

ՄՈՒՐՍԻՆ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ Է ՈՐՊԵՍԶԻ ԵԳԻՊՏՈՍԸ ՄԻԱՆԱ ԲՌԻԿՍ-ԻՆ



18.03.2013 / 17:25
ՉԱՎԵՍԻ «ALO PRESIDENTE» ՀԵՌՈՒՍՏԱՇՈՈՒՆ ԿՎԵՐԱԴԱՌՆԱ ԵԹԵՐ (VIDEO)

ՉԱՎԵՍԻ «ALO PRESIDENTE» ՀԵՌՈՒՍՏԱՇՈՈՒՆ ԿՎԵՐԱԴԱՌՆԱ ԵԹԵՐ (VIDEO)



18.03.2013 / 17:19
ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՋԱԶԻ ՓԱՌՔԻ ՊՈՒՐԱԿՈՒՄ ԲԱՑՎԵԼ Է ԱՌՆՈ ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆԻ ԱՍՏՂԸ

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՋԱԶԻ ՓԱՌՔԻ ՊՈՒՐԱԿՈՒՄ ԲԱՑՎԵԼ Է ԱՌՆՈ ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆԻ ԱՍՏՂԸ



18.03.2013 / 17:18
ԿԸՀ-Ն ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՄԱՍԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԻ ԱԺ

ԿԸՀ-Ն ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՄԱՍԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԻ ԱԺ



18.03.2013 / 17:10
ԱՍԱԴ. ՄԱՐՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՍԻՐԻԱՅՈՒՄ ԵՐԿԱՐԱՏԵՎ ԵՆ ԼԻՆԵԼՈՒ

ԱՍԱԴ. ՄԱՐՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՍԻՐԻԱՅՈՒՄ ԵՐԿԱՐԱՏԵՎ ԵՆ ԼԻՆԵԼՈՒ



18.03.2013 / 16:53
 «ԱՐՁԱՆԸ» ՀԱՐՎԱԾԵԼ Է ԻՐԵՆ ՁԱՆՁՐԱՑՐԱԾ ԶԲՈՍԱՇՐՋԻԿԻՆ (VIDEO)

«ԱՐՁԱՆԸ» ՀԱՐՎԱԾԵԼ Է ԻՐԵՆ ՁԱՆՁՐԱՑՐԱԾ ԶԲՈՍԱՇՐՋԻԿԻՆ (VIDEO)



18.03.2013 / 16:43
ԱՄԵՆԱՄՅԱ ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԱՎԱՔ՝ ՊՆ-ՈՒՄ

ԱՄԵՆԱՄՅԱ ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԱՎԱՔ՝ ՊՆ-ՈՒՄ



18.03.2013 / 16:36
ԳՆԱ ՀԱՑԴ ԿԵՐ ՈՒ ՄՈՏԵՑԻՐ ՄԵՐ ՍԵՐԺԻ ՀԵՏ. «ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾԸ»՝ ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻՆ (VIDEO)

ԳՆԱ ՀԱՑԴ ԿԵՐ ՈՒ ՄՈՏԵՑԻՐ ՄԵՐ ՍԵՐԺԻ ՀԵՏ. «ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾԸ»՝ ՐԱՖՖԻ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԻՆ (VIDEO)



18.03.2013 / 16:15
ՄՈՍԿՎԱՅՈՒՄ ՀԱՅԱԶԳԻ «ՕՐԵՆՔՈՎ ԳՈՂ» Է ՁԵՐԲԱԿԱԼՎԵԼ

ՄՈՍԿՎԱՅՈՒՄ ՀԱՅԱԶԳԻ «ՕՐԵՆՔՈՎ ԳՈՂ» Է ՁԵՐԲԱԿԱԼՎԵԼ



18.03.2013 / 16:09
ԶԻՆՎՈՐՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՀՈԳԵՎՈՐ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՎԵԼ

ԶԻՆՎՈՐՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ՀՈԳԵՎՈՐ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՐՁԱՆԱԳՐՎԵԼ



18.03.2013 / 15:55
ՎԱՆԱՁՈՐԻ ԲՆԱԿՉԻ ԱՂԻՆԵՐԻՑ 6 ՍՄ ԵՐԿԱՐՈՒԹՅԱՆ ԹՄՐԱՆՅՈՒԹԻ ՓԱԹԵԹ ԵՆ ՀԱՆԵԼ

ՎԱՆԱՁՈՐԻ ԲՆԱԿՉԻ ԱՂԻՆԵՐԻՑ 6 ՍՄ ԵՐԿԱՐՈՒԹՅԱՆ ԹՄՐԱՆՅՈՒԹԻ ՓԱԹԵԹ ԵՆ ՀԱՆԵԼ



18.03.2013 / 15:30
ՔԻՄ ՔԱՐԴԱՇՅԱՆԸ ՀՈԳՆԵԼ Է ՀՂԻՈՒԹՅՈՒՆԻՑ

ՔԻՄ ՔԱՐԴԱՇՅԱՆԸ ՀՈԳՆԵԼ Է ՀՂԻՈՒԹՅՈՒՆԻՑ


Ընթերցողների նամակներ:

31.07.2012
Ա.Հակոբյան
Բաց նամակ ՀՀ Նախագահին

Բաց նամակ ՀՀ Նախագահին



19.08.2008
ՀԱՆԵՑԵ’Ք ԴԻՄԱԿՆԵՐԸ` ԴԻՄԱԿԱՀԱՆԴԵՍՆ ԱՎԱՐՏՎԱԾ Է



Loading...




Новости СМИ2




Copyright 2008 Կայքի նյութերի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելու ժամանակ ակտիվ հղումը Ազգային Գաղափար-ին պարտադիր է:
Խմբագրության հասցեն: ՀՀ, ք.Երեւան, Այգեստանի 9-րդ փող., տ.4
Հեռ.`: (374 10) 55 41 02, ֆաքս` (374 10) 55 40 65
E-mail: , n-idea.am